spec i co dalej?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Śro, 12 Maj 1999, 02:10:50 CEST

> - wydaje mi się, że skoro jest dokumentacja w info to można chyba
>   zaniechać dołączania dok w html ale info musi być wtedy kompletne,
Wolałbym zostawić. Niektórzy wolą html.

> - do stron info trzeba jeszcze dorobić poprawki na wpisy w indeksie info
>   (niektóre strony wogóle tego nie mają)
Zrobiłem

> - zamiast linka octave -> octave-<version> wyciepać możnaby tego linka a
>   binarkę przemianować na octave.
Co to daje?

> To co zrobiłem się kompiluje i pakuje <ciach>

Ano właśnie. Kompilowałem teraz po tych poprawkach i nie poszło. Wprawdzie
trochę jeszcze zmieniłem speca (zmiany są w CVS) ale %build nie
ruszałem
A sypnęło się na linkowaniu:

octave.o: In function `main':
octave.o(.text+0x4971): undefined reference to `rl_blink_matching_paren'
octave.o(.text+0x4a84): undefined reference to `rl_blink_matching_paren'
collect2: ld returned 1 exit status
make[2]: *** [octave] Error 1

zanim zacząłem kompilować to:
1. rpm -U filesystem z FHS2.0
2. rpm -U autoconf z FHS2.0
może to za mało?

Nie wiem czy to może mieć związek ale po ostatnim upgrade rpm na 3.0.1
dostaję prawie zawsze coś takiego:
        libc.so.6(GLIBC_2.0) jest wymagany przez egcs-1.1.2-13
        libc.so.6(GLIBC_2.1) jest wymagany przez egcs-1.1.2-13
glibc mam jeszcze z devela

Rafał Kleger-Rudomin