IMAP4

Śro, 19 Maj 1999, 23:10:19 CEST

On Wed, 19 May 1999, Marcin Dalecki wrote:

> W miedzyczasie istniej juz wersja imapd-4.5 a w PLD jest tylko 4.4.
> Wlasnie sie tym zajumje i pytam, czy ktos przypadkiem nie zna jakichs
> objekcji
> ktore by ewentualnie przeciwko tej wersji przemawialy???

W zasadzie non stop krążą informacje o tym, że w IMAP są nadal dziury
(mowa także o wersji 4.5). Trza by się Michał Zalewskiego spytać czy wie
coś o powyższym bardziej konkretnego (ma ktoś z nim teraz bliższy kontakt
?). Z tego co widzę w kilku znanych mi miejscach gdzie dopuszcza się
używanie IMAP ludzie używają co raz częściej cyrusa:
http://andrew2.andrew.cmu.edu/cyrus/imapd/

W repo jest spec do tego imapa (cyrus.spec) ale nie jest dokończony.
Cyrus ma wsparcie do kerberosa .. nie ma zdaje się nadal do PAM.
Jest relatywnie mały i pod tym względem chyba łatwiejszy do
zweryfikowania co na dłuższą metę może zaskutkować tym, że może okazać się
co raz częściej używany.

Tak czy inaczej jeżeli już IMAP z washington to na pewno wersja 4.5, bo
4.4 ma już co najmnie jedną dość dobrze znaną dziurę.