bug w svgalib

Piotr Czerwinski pius w ceti.com.pl
Pon, 24 Maj 1999, 00:16:37 CEST

On Sun, 23 May 1999 lobo w polbox.com wrote:

> Witam
> Znalazłem błąd w pakiecie svgalib-1.3.1-5 który charakteryzował się tym,
> że nie były budowane programy z katalogu utils, które wymagały linkowania z
> libvga, prawdopodobnie ten kto to znudował miał zainstalowaną wcześniejszą
> wersję svgalib i z tamtą wersją było to llinkowane. W załączniku podsyłam
> patcha do speca i dodatkowy do Makefila który to moim zdaniem naprawia.

Skąd wziąłeś tego rpma??
Opisywany przez Ciebie błąd został poprawiony jeszcze tej samej nocy,
kiedy został zrobiony pakiet:
CVSROOT:        /cvsroot
Module name:    SPECS
Changes by:     pius    99/05/11 01:55:12

Modified files:
        .              : svgalib.spec

Log message:
- added svgalib-inc.patch instead of svgalib-buildroot.patch,
- modified %build to allow build utils with shared libs without svgalib
already installed.

W każdym razie, w cvs jest właściwa wersja.

pius