PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 26 Maj 1999, 19:42:49 CEST

On Wed, 26 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Z powyższego tak naprawdę potrzebujesz tylko:
> /usr/lib/libc.a
> /usr/lib/libm.a
>
> Zadanie za 100 punktów: wymień choć jeden program linkowany statycznie
> linkowany z resztą lib*.a.

Wygralem -- krb5_pam Zerknij w plombe i zoacz z czym jest linkowany ;)

> [kloczek w cenzor kloczek]$ cat ~/.rpmmacros
> %packager PLD bug tracking system <pld w pld.org.pl>

O .. grubo widze ;)

Ja mam wszystko co byc powinno czyli to co jest w macros.pld + kilka
innych bajerow ...
IMHO bledem jest korzystanie z defaultowego ... powinno sie zgrac
defaultowy poprawic i na nim pracowac ...
BTW mam jeszcze ~/.rpmrc z definicja procesorow i flag
optymalizacyjnych ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin