ht/dig

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Sob, 1 Maj 1999, 04:08:04 CEST

Pawel Krawczyk wrote:

> Ja u¿ywam od do¶æ dawna, konfiguracjê te¿ mam trochê przerobion±.
> Zobacz jak to dzia³a na http://ceti.pl/search.html

Jak by ktos chcial to moge rozwiazac problem przeszukiwarki w
zrodlach tak ... no tak pod lada :-).
Vide: http:/www.dino-online.de/suche.html haslo wpolu :
COMMAND:programmer :-)
Badz co badz niby najlepsza jesli chodzi o niemieckojezyczny content...
No bo po co niby pieklic sie z takim czyms jak ht/dig.

--Marcin