PLD CVS: SOURCES wiget

Nie, 16 Maj 1999, 20:51:35 CEST

On Sat, 15 May 1999, Artur Frysiak wrote:
[..]

> Tak. Choć prawde mówiąc nie wiem jak jest z licencjami dla ssh. Nie jestem
> prawnikiem.

Takczy inaczej wydaje mi się, że na etapie tworzenia pakietów nie powinno
być rozdziału. To znaczy, że nie ma mniej i bardziej restrykcyjnych
pakietów (w sensie licencji na której są udostępniane), tylko są takie
które są lepiej lub gorzej dostosowane do całej reszty. Wybieranie
pakietów do konkretnej duystrybucji, robienie z nich grup i zawijanie w
instalatory to jest praca na warstwie wyżej,która korzysta z tego
wszystkiego co się dzieje na etapie kompletowania i dopasowywania nawzajem
do siebie wszystkiego co wpadnie nam w ręce.

W tej chwili nie chciałbym się jeszcze zajmować kompletowaniem konkretnych
zbiorów. Potem jak masa pakietów przebudowanych według reguł jakie
ustalamy zwiększy się będzie to możliwe w sposób bardziej naturalny i
mniej kłopotliwy (będzie z czego wybierać).