Ksh static - ale jak ? ;)

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 31 Maj 1999, 16:55:16 CEST

Wojtek Slusarczyk wrote:

> Dziekuje,

> Dlatego prosilem o statycznego ksh, gdyz nie oszukujmy sie, ale malo kto
> uzywa tego shella w porownaniu z bashem czy tcsh ... Tak ze
> najprawdopodobniej jedyna osoba bylby root (jezeli sobie by wczesniej nie
> zmienil) .. Jezeli chodzi o kompilacje i wywolania /bin/sh to chyba tutaj
> maloistotne staje sie zajmowanie pamieci przez domniemanego, statycznego
> sh w porownaniu z iloscia wykorzystywana przez kompilator i inne
> narzedzia.

Tylko że wciąż za bardzo nie rozumiem co by to miało dawać, że otoczka
byłaby konsolidowana statycznie? Jakieś konkrete powody proszę. Bo
argument,
że jak się spieprzy system to będzie nadal chodził odżucam po prostu.
Sugerowałbym wręcz chmod -w /lib o kuńc.

No a co się tyczy niewiedzy ludzi to oczywiście sami sobie winni,
że "cierpią" pod bash-em. Owszem w świecie linux-owców, góruje bash,
ale ale: wśród BSD-owców lub ludzi pochodzących z klasyczynch UNIX-ow
to sytuacja ma się już zupełnie inaczej. Tam góruje raczej zasada:
"Wszystko tylko nie ten bash"...

> W tych samych miejscach co i japoncem "kombi" ...

> W Polsce to wszystko kradna, jak bysmy zerkneli w "rankingi" to
> najpopularniejsze sa maluchy, polonezy ... mercedesy zajmuja odlegle
> miejsce pod wzgledem ilosci skradzionych aut...

Zdziwi cię nieco ale statystycznie największy odczynnik skradzionych
samachodów jest w Eurpoie w ... no Angli, bo tam najprościej jest
wóz wydostać z kraju.

> Tam zaraz zenic .. ;)  -- basha tez co jakis czas wymieniam ...
>
> BTW Jak znasz ja blizej to mozesz mnie umowic ;)

Sorki bardzo mi przykro ale niestety nie mogę. Claudia też raczej
nie jest w mojim guście. (Za chuda, za wysoka i za droga w
"eksploatacji" ;-)

--Marcin