Dokumentacja (długie, ale przeczytajcie proszę)

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Nie, 31 Paź 1999, 12:26:43 CET

On Sat, 30 Oct 1999, Ziemek Borowski wrote:

...ciach...

> Poszukaj koło 10 października na comp.text.xml było coś o docbook2info.
> Chodziło bodaj o:
>  http://shell.ipoline.com/~elmert/hacks/docbook2X/
Tak to już znalazłem. Jeszcze nie testowałem info. Nota bene jest tam też
docbook2man
ale jest zdecydowanie zbyt wolny...

> A jaki % pracy wykonuje? (z mojej praktyki wynika że przejscie na
> DocBooka z LinuxDoca to praktycznie ręczne przeznakowanie dokumentu
> (korzystając z z DSSSLowych styleshetów z SGMLTools v2.0.)).
>

> Generalnie: na początek proponuję raczej przyjęcie, że nowotworzoną

Zgadza się, głównie chodziło o tworzenie dokumentacji do PLD.
Bo jeśli chodzi o integrację z dokumentacją pakietów, manami, info
to - fajnie by było gdyby udało się to zrobić - ale również
zdaję sobie sprawę że jest to trudne, jeśli nie w wielu
miejscach niemożliwe.

Jeśli chodzi o doce PLD to wrzuciłem do cvs moduł 'docdevel' na początek.
Rzuć proszę okiem na to dziecko póki młode.

> dokumentację robicie w DocBooku (ale tutaj na gwałt trzeba kilka rzeczy
> zrobić najpierw:
>   * przerzucić się z jade na openjade (ten przynajmniej jest rozwijany
>    -- jade nie bo James Clark stawia wszystko na XMLa i XSLa).
OK

>   * zrobić pljadetex jak proponował to Piotrek Bolek na Bachotku (chyba
>   że udało się wam zwalczyć pliterki inaczej). Nie zaszkodziłby też
>   plpdfjadetex.

Zrobić tzn. coś takiego jest/będzie i wystarczy to zapakować, czy
trzeba by to rzeczywiście zrobić?
Pewnie pytanie nie jest nowe, ale czy nie dałoby się konwertować do
latexa?

>   * przepracować metody rejestracji CATALOGów i innych zasobów
>   XML/SGMLowych przy czym robiąc to w miarę zgodnie z innymi dystrybucjami
>   (np. SuSE i Debianem -- te mają wsparcie dla DocBooka).
OK

Pozdrawiam
Rafał Kleger-Rudomin