PLD logo

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pią, 11 Sie 2000, 11:37:37 CEST

On Thu, 10 Aug 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> A jak wygląda logo SLD ? :-)
> pld3.gif IMHO ma ciekawą kompozycję (to już na poważnie).
IMHO nie. Jest bardzo nierównomierne (jeśli można to tak określić), a
do tego baggins ma rację (kojarzy się z logo jakiejś partii
politycznej - pamiętajcie o tym że mamy Polską Ligę Demokratyczną czy
coś takiego, nie daj Boże żeby zaskarżyli nas o plagiat/naruszanie
praw autorskich/inne takie)
A, no i nie ma żadnego związku z Linuksem ani samą dystrybucją (nawet
pingwina nie widać :| Marzenie też się nie podoba ;P )

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...