wget

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Nie, 13 Sie 2000, 00:09:36 CEST

Z IRCa:

<holy`:#pld> wget: PLUSKWA: nieznane polecenie `includedirectories', warto6f
             `/stes/'.
<holy`:#pld> po wpisaniu czegos takiego:
<holy`:#pld> wget http://www.sun.com/ -I/stes/
[kravietz:#pld] ok, zaraz obacze w zrodla
<holy`:#pld> :-)
<holy`:#pld> -I = --include-directories
<holy`:#pld> ale reakcja jest ta sama, po wpisaniu tego drugiego
<holy`:#pld> moze ktos usunal '-' z jakiegos stringa... ?

Sprawdziłem, rzeczywiście taki błąd jest w dystrybucyjnym wgecie. Po
przekompilowaniu u siebie wszystko gra - to by sugerowało jakiś błąd
kompilatora. Kompilowałem na różne sposoby przy pomocy egcs-1.1.2
(z optymalizacją, bez, z -mpentiumpro itp). Proponuję sprawdzić,
czy przypadkiem nie jest winne gcc-2.9x (ja go nigdzie nie mam
zainstalowanego).

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>