remove-unneeded-elf-sections

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 29 Sie 2000, 15:28:00 CEST

On Tue, Aug 29, 2000 at 12:04:14PM +0200, Paweł A. Gajda wrote:
> wtorek 29/08/2000 11:37:47, Artur Frysiak:
> [..]

> Dorzuciłem do skryptu reakcję na $RPMPLD_NO_RMELFSECT,
> tak więc dla takiej ibm-java trzeba będzie ustawić w %install:
>
> RPMPLD_NO_RMELFSECT=1
> export RPMPLD_NO_RMELFSECT

Mam dwa powody aby zrobić to inaczej:
- RPMPLD_* jest PLD-specifyc i raczej nie powinno być stosowane
- rozdymanie środowiska nie jest to to co tygryski lubią najbardziej.
Proponuje przerzucić sterowanie na makra. Proponuje nazwę:
%no_feature
czyli w tym przypadku
%no_remove_unneeded_elf_sections
a w przyszłości np:
%no_commpres_man
%no_commpress_info
%no_commpress_docs
(gdzie if %no_commpress_docs then define %no_commpress_man 1 ; define
%no_commpress_info)
itp.

Pozdrawiam
Wiget