utmp/wtmp CZY utmpx/wtmpx

Jarek Druzd raven w ae.pl
Pon, 28 Lut 2000, 17:49:24 CET

On Mon, 28 Feb 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

[...]
> I jeszcze jedno, że format *x różni sie nieco od plików bez x.
> Po za tym Jakub .. w jakich pakietach znalazłeś jeszcze jakieś zaszłości w
> których binarki nie potrafią sie połapać o co chodzi gdy nie ma wtmp/utmp,
> a jest utmpx/wtmpx, bo mi się wydaje, że juz raczje wszystko zostało
> przerobione.

Oj nie wydaje mi sie, że wszystko:

z TYLKO utmp/wtmp korzystają:

	mingetty, procps, sh-utils

z TYLKO utmpx/wtmpx korzystają:

	SysVinit, util-linux

tyle z tego co sprawdziłem w swoim systemie (via strings), dziś postaram
się dorobić równoczesną obsluge utmp/wtmp utmpx/wtmpx do programow
z procps'a i mingetty.

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl raven w to.sexbomba.com.pl

polish linux distribution