Instalator PLD

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 4 Sty 2000, 21:16:02 CET

On Tue, 4 Jan 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dla mnie wygląda to tylko na to, że Software w jednym z najbiżych
> czasopism nie ma co wypuścić na płytce i koniecznie szuka czegoś co na
> taką płytkę mogłoby trafić i jednoczęsnie uznali, że zapłacenie 300zł za
> zatkanie takiej dziury to będzie odpowiednia suma.

Tez mi przyszla do glowy taka motywacja.
Problem polega na tym ze pojawienie sie takiej plytki zostanie
zinterpretowane przez tak zwana opinie publiczna jako wypuszczenie przez
PLD team oficjalnej wersji, a na to jest przynajmniej moim skromnym
zdaniem duzo za wczesnie.
Dystrybucja ani sie nie zaczyna ani nie konczy na instalatorze.

Dodam jeszcze ze pomysl wsparcia finansowego dla pld nie jest nowy,
zostal wstrzymany ze wzgledow organizacyjno-prawnych.
(kloczek powinien pamietac )

> Jeżeli komuś po wypuszczeniu instalatora uda się wyciągnąć te 300zł to
> bedzie dobrze. Jeżeli tak się nie stanie to żeby nie było że nikt nie
> ostrzegał.

Jeszcze gorzej bedzie jesli sie potem okaze ze to wydawnictwo Software
jest autorem PLD.

> kloczek
> --

Grzegorz Stanislawski