Apropos ISPELL-a.

Paweł Wilk siewca w pld.org.pl
Pią, 7 Sty 2000, 20:50:32 CET

+ ----- ---  --   -      -      -
| MSG:   <38763797.85C2AA74 w cs.net.pl> [2,0KB]
| Autor: Martin Dalecki z Polski (dalecki)
| Temat: Re: Apropos ISPELL-a.
| Czas:  piątek, 07 styczeń 2000 - 19:59:35 (+0100)

Heloł!

> Jeep jeep zachwilę się zapiszę.

Luzik! Jeszcze taka prośba do znających się trochę na licencjach, żeby
się subscribneli bo mam w zamiarze posłać małe pytanko dotyczące
"rozwiązań prawnych", a dokładnie używania narzędzi GNU do programu,
który nie jest GNU.

> Oczywiście powinna istnieć równieź moźliwość działania ispell-a
> jako serwera, o przepraszam deomna.

A nie wystarczy stdout i stdin. :)

> Nie jako biblioteka tylko właśnie
> jako prawdziwego serwera, bo to byłoby właściwym rozwiązaniem problemu
> udostępniania "API" w stylu unixowym :-). Mógłbym sobie wówczas
> wyobrazić,
> VIM-a z podkreślaniem błędów w bardzo krótkim czasie potem... ;-).

W repo w module PLD-doc jest katalog ispell, a w nim pliki IDEAS,
prosze po angielsku wpisywac pomysly, jakie tylko przychodzic beda
do glowy. :)

--
Paweł Wilk <siefca w pld.org.pl>  -=-  Polska Dystrybucja GNU/Linux  -=-
Ispell Maintainer -- A5B1 52BC D496 D08B 0E1F B6B0 86D8 52FE 0211 9484