Instalacja PLD

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Sob, 29 Sty 2000, 00:54:33 CET

On Fri, 28 Jan 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> Dlatego typowo żeby ominąć takie kompletne zapętlenia tak samo jak w
> przypadku RH, Slackware czy Debiana instalacjhe zaczyna sie od
> rozpakowania małego archiwum z stube fs-em żeby ominąć takie
> nierozwiazywalne zakleszczenia.
póki co jeszcze takiego minimalnego fsa nie ma. Mógłby ktoś
wypreparować i wstawić do CVSa? Albo jak zrzucę PLD sobie na płytkę,
to w domu będę mógł sam zrobić. Ale to dopiero za jakiś czas.

> Łatwo to rozwiazać:
> # rpm -U SysVinit*rpm utempter*rpm
a czy jednak takie rozwiązanie jak powiedziałem nie będzie
przyjemniejsze? Tzn. wiem, że instalator i tak od ręki będzie
instalował wszystko za jednym zamachem, i ja też tak powinienem, ale
zawsze...

> Da się uniknąć. W tej chwili jedyny zadzior to chyba find-provides w
> rpm-ie.
z tego co Marek mówi, to bez niego nie ruszają linux-utils. Nie
oglądałem jeszcze, więc nie wiem.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...