kompilacja apache - następny kwiatek...

Nie, 30 Sty 2000, 22:54:28 CET

On Sun, 30 Jan 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:
[..]
> o co tym razem może chodzić? to ma coś wspólnego z IPv6?

Nie wiem. U mnie się to kompiluje.
Tak czy inaczej trzeba zacząć pracę nad nowym apache 1.3.11. Tym razem
proponuję nieco inną kolejność prac:
- podstawowy pakiet,
- dodanie EAPI i dalej mod_ssl,
- sprawdzenie jak to wszystko pracuje z mod_php i mod_perl a takze innymi
  modułami (które jeszcze wartoby dodać),
- dołożenie wsparcia do ipv6.

Przez obecność modyfikacji do ipv6 nie można w prosty sposób dołaczyć
EAPI, a ja nie jestem na tyle oblatany w ipv6 żeby coś tu wydłubać.
Może taka kolejność tym razem spowoduje, że będziemy mieli szerzej
przydatne pakiety ;_)