playmidi

Pon, 31 Sty 2000, 02:42:13 CET

On Mon, 31 Jan 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Dokonałem kilku zmian w playmidi.spec, tak że teraz (przynajmniej u
> mnie) pakiety zdają się budować poprawnie.

A ja to jeszcze niemnożka przeflancowałem :-)

> Pozdrawiam
>
> PS. Nie jestem pewien czy ta wiadomość tutaj powinna trafić, ale nie
> mogę się dostać na pld-announce.

Nie musisz. Znaczy się i tak większość o właściwych zmianach dowiaduje się
obserwując commit-list i bezposrednio zmiany na ftp (pakiet na i686 i i386
jest już na ftp bo wygląda że działa).

Raporty na liste o nowych pakietach to raczej pieść przyszłości i powinno
być to robione automatycznie. Na razie zawiesiłem jednak to na haku ze
wzgledu na brak php pod ręką.

Jeszcze co do playmidi to w zasadzie zrobiłeś tam jeden ważny błąd (reszta
wynika z nieznajomości jeszcze przyjędych standardów de facto co do
pisania speców czyli są mmniej ważne).

Otóż błąd ten polegał na niewłaściwym wyspecyfikowaniu, że podpakiet svga
ma być robiony tylko na ix86. Zrobiłeś to w ten sposób, że dodałeś:

Excludearch: %ix86

Tymczasem to pole ma znaczenie globalne i poprawny sposób rozwiazania
niegenerowanie całosci polega na odpowiednim otoczeniu %ifarch .. %endif w
%files (wystarczy tylko tu .. znaczy sie juz samego %packages svga i
przyległoscią nei trzeba).

Tak czy inaczej to jestraczej szczegół.