Apache in the future ;))

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 26 Sty 2000, 10:31:31 CET

[wtorek, 25 styczeń 2000], Bartosz Waszak napisał(a):

> Zobaczyłem sobie todo list na stronie www.apache.org. Nie planują
> wprowadzić IPv6 nawet w wersji 3.0 nie mówiąc o zbliżającej się 2.0.
>
> Jest jakiś ochotnik do skontaktowania się z Apache Team i KAME
> (sorry, że zwalam na kogoś, ale mój angielski.... ;(((((((
>
> Mając załatwione IPv6 w Apachu. Reszta modułów też musiałaby z tym
> działać, wymagałoby tego Apache API. Korzyści z tego rozwiązania
> wszyscy znają.
>
> W większości programów zawsze jak ktoś tworzy pacza na IPv6 (u nas w
> PLD) wysyła go do autora i przekonuje do włączenia do standardowej
> [...]

Autor patcha (itojun) kontaktował się z Apache Team w sparawie wprowadzenia
tego patcha, jednak nie uzyskał odpowiedzi.
Przyglądałem się apache 2.0 pod kątem integracji starego patcha na IPv6 i nie
jest tak łatwo. Sporo sie pozmianiało w łatanych plikach.
Nie sądze aby Apache Team był jeszcze zinteresowany pachem IPv6 na wersję
1.3.x, a znów KAME nie jest zainteresowane robieniem patcha na wersję 2.0
dopóki się ona oficjalnie nie ukarze.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh