Odp: SAMBA

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Pią, 28 Sty 2000, 12:49:54 CET

From: Artur Frysiak <wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl>

> Hasła nie mogą być te same ponieważ jest używany inny mechanizm
hashujący.
> Też kiedyś myślałem że zastosowanie LDAP ułatwi mi zarządaznie sambą ale
po
> tej informacji stwierdziłem że to za duży narzut a i tak nic nie daje.

daje, daje... mozliwosc stosunkowo prostego wejscia do systemu ;)
nie bawie sie juz od dluzszego czasu sprawami bezpieczenstwa w windzie,
ale jesli nic sie nie zmienilo co prawie z kazdej strony dla chakerow
mozna zessac lamacza hasel win9X, jakos nie ufam nawet rozwiazaniem typu
zakaz zapisywania hasel do rejestru,
dosc prosto zainstalowac program sniffujacy klawiature ze strony www :(

Pozdrowienia