SAMBA

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Pią, 28 Sty 2000, 19:45:17 CET

[piątek, 28 styczeń 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Na tym wąłsnie to polega, że LDAP to jest tylko protokół zdalnego dostępu
> do bazy. Ten protokół ani nie determinuje jak faktycznei dane mają być
> przechowywane po stronei serwera ani co tak naprawdę w tej bazie ma być
> przechowywane. Typy elementów vbazy jeśli chodzi o trzon i ich położenia w
> bazie rewgulują osobne dokumenty.
> W zasazie to Ty pobierając coś z bazy wiesz, że to są akurat hasła, a nie
> składniki potrzebne do sprządzenia wypieku :-)

hmm, a ja taki glodny ;))
a powaznie to mowilem o sytuacji odwrotnej, znaczy ktos "mapuje" swoj dysk
sieciowy pod win, afair jest pytany o haslo, w czasie wpisywania jest opcja
"zapamietaj haslo" czy jakos tak, jesli luzer sobie zaznaczy to haselko
zapisuje w rejetrach skad latwo je wyciagnac, jesli passwd z samby bedzie
uzywac tych samych hasel zeby sie zalogowac w systemie to imho pojawi sie
dziurwa.
zreszta ja kombinuje jakby tu zrobic zeby kazdy serwis chodzil z innym
haslem ;))

Pozdrowienia
Roman Niewiarowski