mirror www %)

Pon, 6 Mar 2000, 23:26:23 CET

On Mon, 6 Mar 2000, Leszek "Leon" Krupiński wrote:
[..]
> Nie rozumiem, bo nie wiedziałem jak to działa :) Nie wiedziałem o modyfikacji z
> crona. Teraz już wiem. Nawet już umiem zmienić taga dla pliku :)

Tak czy inaczej prosiłbym o ostrożność żeby nie wskoczyło na stronę główną
coś co nie powinno wskoczyć :-)

W razie czego po stronie serwer są logowane wszystkie operacje, które
modyfikują zasoby (w tym i tagowanie) ale nie chciałbym do tego sięgać
żeby odtwarzać sytuację po jakimś wypadku :_)

Od wszelkich prób jest moduł test. Tam w razie czego można trenować do
woli.