manuale

Paweł Krawczyk kravietz w alfa.ceti.pl
Wto, 14 Mar 2000, 13:46:06 CET

Czy jakiś czas temu coś się zmieniło w polityce instalowania manuali
dla poszczególnych pakietów? Problem polega na tym, że o ile zauważyłem,
instalowane są tylko manuale dla języka aktualnie ustawionego w LANG.

Czyli np. jeśli mam ustawiony pl_PL to zostaną zainstalowane wyłącznie
polskie manuale. O ile pomysł selektywnego instalowania tłumaczeń manuali
jest w porządku, to nie instalowanie w takim wypadku oryginalnych jest
według mnie zupełnie pozbawione uzasadnienia.

Choćby dlatego, że przetłumaczony jest tylko ułamek manuali i wychodzi
na to, że instalując np. openssh z LANG=pl_PL nie mam w ogóle manuali
do tego pakietu. Żeby je zainstalować muszę zmienić LANG na POSIX,
zrobić jeszcze raz rpm -U --force itd.

Czy ktoś mógłby to skomentować?

--
Paweł Krawczyk, CETI Internet, Krakow, http://ceti.pl/~kravietz/