Router z PLD

Pon, 20 Mar 2000, 23:39:37 CET

On Sun, 19 Mar 2000, Jacek Konieczny wrote:

> Właśnie instaluję to PLD. Oto wykaz problemów, pisany na bierząco:
>
> Poniższe uwagi są subiektywne i dotyczą głównie "minimalnych" instalacji
> PLD.
>
> - fix-info-dir potrzebuje mktemp, ale niem tego w Requires.
>   Więc kilka pakietów podczas instalacji dawało mi "script failed",
>   dopóki nie doinstalowałem tego pakietu

To będzie łatwo usunąć.

> - SysVInit miesza coś z grupą "utmp", której nawet nie ma w
>   "uid_gid.db.txt"

Trza uzupełnić. Grupa utmp była z tego co pamietam w /etc/group z setup.

> - syslog wymaga perla (po co mi na routerze perl?, a syslog się na pewno
>   przyda) --- [ instalowałem --nodeps ]

Trzaby obejrzeć co to jest żeby oddzielić lub wywalić kawałki perlowe.

> - util-linux wymaga tcsh i bash-a!!!!! Przeciez wszystkie shelle poza
>   pdksh powinny być opcjonalne [ --nodeps ]

Tu przeszkadzają pliki przykładowe do getopt. Wogóle getopt można IMHO do
osobnego podpakietu wyrezać. Jest to na tyle mało używane, że można to
skokojnie wydzielić. cytune też trzeba bedzie wydzielić przy okazji.

> - openssh-server wymaga  openssl, a ten perla. Trochę tego za dużo. Może
>   by tak wydzielić openssl-libs (które by nie wymagało perla, ani
>   niczego innego) [ openssl --nodeps ]

znowu .. tzreba to przejrzeć.

> - brak pakietu dev :-( [ /dev/MAKEDEV ]

Sam tego nie przeglądałem i nikt nie rzucał sygnału, że dev w obecnej
postaci jest gotowe do urzycia.