Ginace pppd

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 29 Mar 2000, 12:52:50 CEST

On Wed, 29 Mar 2000, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Czemu cigle odkrywamy Ameryke. Inittaby, crony itp.
Marcus...
To nie my odkrywamy ameryke tylko ty odwracasz kota ogonem.
Czy ja cos pisalem o cronie?
masz problem z umierajacym programem ktory chcesz zeby dzialal
premanentnie. _Najbardziej eleganckim rozwiazaniem_ jest wstawic go do
inittaba. To samo przeciez robisz z gettysami.
Co zes sie tak uparl na te skrypty. Skrypt tez ci moze umrzec.

> RedHat ma to od dawna (choc w 6.1 chyba sie niestety z tego wycofali).
Ma to od dawna bo dawno temu nie bylo opcji persist w pppd (zreszta juz ci
o tym pisalem) i petla byla jedynym sposobem zeby takie cos zrobic.
Mieli to dlugo bo dlugo nie zauwazali ze w pppd pojawila sie ta opcja.
(zreszta tak samo jest z nami i opcja linkname o ktorej przedchwila
pisales).

> Moje pytanie brzmi:
> Jak poprawic ifup-ppp zeby jak sie w ifcfg-ppp0 ustawi PERSIST na yes
> pppd bylo aktywne od momentu ifup ppp0 do ifdown ppp0 i zeby zadna dodatkowa
> metoda nie trzeba bylo tego sprawdzac dla zapobiezenia awarii dzierzawki.

Zle zadane pytanie. powinno ono brzmiec:
Co powinien zrobic Marcus zeby rozwiazal mu sie ten problem ktorego ma?
Moja odpowiedz jest taka: Rob jak chcesz. Podalismy ci kilka podpowiedzi
ale jak to zrobisz to twoja sprawa. Mozesz nawet sobie starego redhata
zainstalowac.

ifup-ppp z rc-scriptsow nie bedzie zmieniane.

> -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-

Grzegorz Stanislawski
Open-Net SA / PKFL