Kilka pytan o PLD....

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 21 Lis 2000, 09:38:06 CET

Witam,

Zadano mi kilka pytan na temat PLD a ja nie do konca umiem na nie
odpowiedziec.....

1) czy jest mozliwe zrobienie [na PLD] "fizycznego mirroringu"?
- jak mniemam z dalszej wypowiedzi czlowieka chodzi mu to, czy istnieja
narzedzia, (i czy sa zalaczane) rozwiazujace nastepujacy problem
  jest serwer np. WWW silna maszyna, z duza iloscia dyskow, ramu itp.
  i jest jakis mniejszy komputer o mniejszych mozliwosciach.
  Oba maja to samo IP(!!), jesli wszystko jest OK, to pracuje tylko
  pierwszy mocniejszy komputer, ale jesli cos sie stanie, to drugi
  _automatycznie_ przejmuje obowiazki tego pierwszego.
Wiem, ze cos takiego jest stosowane w przemysle, ale jak to zrobic ??
I czy da sie to zrobic na tym co mamy aktualnie w PLD?
Gdzie mozna o czyms takim poczytac ?

2) Czy PLD poradzi sobie z maszyna 4-procesorowa???
 TZN. wiem, ze jest SMP, ale czy nie bedzie tak, ze jeden procesor bedzie
obciazony na max, a reszta bedzie leniuchowac ?

i wreszcie pytanie odemnie:
Ktore z aplikacji z PLD sa przystosowane do pracy wielowatkowej/na wielu
procesorach ??

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}