kernel i problemy......

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Czw, 26 Paź 2000, 14:57:11 CEST

On Thu, 26 Oct 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Thu, 26 Oct 2000, Lukas Dobrek wrote:
> [...]
>
> Z tym wieszaniem, to tez nie tak do konca... :(
> Ja ma 128 MB RAM, 128 MB swapa.
> I dostawszy takie komunikaty moge tylko siedziec i patrzyc :((
> nic nie pracuje, albo pracuje jak zolw :(
hmm
ja taki efekt wywolalem na czystym 2.2.17pre20
ale u mnie to sie konczy rebootem..
a mozesz sprobowac czyste jajko+niezbedne laty (scsi/ide)?

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classified top-secret government jankowski restricted data radio information
project alek CIA KGB GRU DoD defense elektryk systems  military ksiadz steal
systems spy ojciec terrorist Allah Natasha  Gregori destroy  destruct attack
democracy will send Russia bank system compromise international own rule the
world force power enforce sensitive directorate STRAP warrior-T presidential
elections political foreign embassy takeover