pascalek: SPECS xmms.spec

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 30 Paź 2000, 21:54:54 CET

On Mon, 30 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> To wartomu wytłumaczyć, że podstawową zasadą Unices jest modulatryzacja, a
> promowanie rozwiązań typu KombajnBizon powoduje z czasem tylko kłopoty z
> konserwacja kodu :)
wlasnie wrzucilem to do repo (autor "klamal" ;)
nie wiem tylko, czy wszystko poszlo dobrze, bo wrzucalem na modemiku
i ciagle mi zrywalo polaczenie (tj. mam nadzieje, ze niczego nie
przegapilem) - w razie czego: krzycz :>

dorobilem do niego skrypty do automake-a i autoconf-a na podstawie tych
z xmms, jesli moglbys rzucic Tomaszu na to okiem i wyrzucic jeszcze to
co nie potrzebne, bede wdzieczny...

> O ile korzystają one z jakiś zewnętrznych bibliotek z których nie
> korzystają podstawowe pliginy to raczej tak.
przyjalem nastepujaca metode:
xmms-input-{nazwa}
i odpowiednio:
xmms-output-{nazwa}

pozdrawiam,
rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|