udałł ..

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Czw, 5 Paź 2000, 09:19:16 CEST

Maciej Arciuch wrote:

> Czy sa jakies (przeciw)wskazania jak sie ma ten mount_point nazywac?
> Ja dalem /mnt/loop0 i mi po mountcie wyskakuje, ze nie moze dopasowac
> systemu plikow

Najprawdopodobniej przyczyna jest zgzipowanie obrazu initrd (tak
robi np. mkinitrd /boot/initrd-2.2.17-3.img 2.2.17-3) powinienes
rozgzipowac initrd-2.2.17-3.img i dopiero robic losetup /dev/loop0
/boot/initrd ... (aby sprawdzic czy initrd jest rzeczywiscie zgzipowany
uzyj polecenia file)

Przy rozgzipowanym initrd mount nie powinien zadac podania systemu
plikow.

> Ok, kopiujemy. Znowu: jak np. moze sie nazywac "mount_point_new"? W
> ogole po co dwa?

BTW. mi polecenie cp -r w jakis dziwny sposob sie zawiesza (sprawdzilem
na
dwoch maszynach z PLD) podejzewam ze przy kopiowaniu /dev zaczyna
odwolywac
sie do jakiegos urzadzenia i kopiuje i kopiuje ... w kazdym razie jak
dla mnie dziala kopiowanie w mc.

> [dalej wszystko *chyba* przetrawie]

ja dodalem u siebie jeszcze obsluge reiserfs (mam jako root na jednej
z maszyn):

echo "Loading reiserfs module"
insmod /lib/reiserfs.o

(tak jak inne trzeba skopiowac z /lib/modules/2.2.17-3/[fs|block]
do <mount_point_new>/lib)

I dalej jak w opisie.

Pozdrawiam,
Marek Guevara Braun