Pytania o kernel 2.2.17-3 i modularnosc tegoz

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 5 Paź 2000, 09:10:54 CEST

On Wed, 4 Oct 2000, Paweł Sakowski wrote:

> Jeśli używasz initrd, to musisz w /linuxrc załadować moduł do /. A poza
> tym, to jądro powinno sobie sam poradzić.

> Dotychczas używałem do tego osobnego programu (3c5x9setup). Można przez
> jądro?

Mozna, jak sie wkompiluj obsluge 3c509 w jadro. Wpisalem sobie do
lilo.conf taka linijke:

append="ether=5,0x300,0,1,eth2"

Ale nie pamietam, co dokladnie te cyfry znaczyly (jedna z nich wskazuje na
AUI). A w ogole, to przedtem wsadzilem te karte do komputera z DOS-em i
ustawilem ja dosowym sterownikiem. Malo eleganckie :)

Pozdrawiam,

Romek

--
Roman Werpachowski