Prosba o poprawke w ifhp.conf

Jacek Pliszka Jacek.Pliszka w fuw.edu.pl
Wto, 17 Paź 2000, 21:50:12 CEST

Czesc!

Zalezy mi na jednej porpawce w /etc/ifhp.conf w pakiecie ifhp.

Poniewaz nie moge zglosic tego pod WW to prosze tutaj

Otoz czy linia w pliku /etc/ifhp.conf:

pcl_normalpage=[ letter crlf linewrap portrait clearmargins fixed pitch=10
courier ]

moglaby byc zamieniona na:

pcl_normalpage=[ a4 crlf linewrap portrait clearmargins fixed pitch=10
courier ]

Generalnie powoduje to to ze wydruki plikow tekstowych
sa wysylane w formacie a4 a nie letter a wiec dzialaja na polskim
papierze.

Pozdrawiam,

Jacek Pliszka

P.S. Tak w ogole to super by bylo jakby PLD umozliwiala jeszcze
poprawne ogonkify-owanie polskich literek ale
poniewaz jestem nowy w LPRng/ifhp to nie umiem jeszcze
tego zrobic.