Re: udałł ..

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 24 Paź 2000, 17:30:18 CEST

W końcu spróbowałem i mi nie wyszło :((((

[wtorek, 26 wrzesień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Wygenrowanie dotychczasowym mkinitrd obrazu initrd,
>
> # losetup /dev/loop0 <initrd_img>
> # mount /dev/loop0 /<mount_point>
> # cp -r /<mount_point> /<mount_point_new>

czekam i czekam...
strace pokazuje:

mephisto /root~# strace -p 2451

i po imprezie.
Wystarczy skasowac katalog dev w /mount_point ,
konkretnie jedno z dev (zero?). Choc tak naprawde
to ja nie kopiowalem tylko modyfikowalem ten podmontowany
initrd i pozniej traktowalem go genromfs, u mnie zadzialalo. ;)
> Tutaj modyfikacja /<mount_point_new>/linuxrc
> U mnie linuxrc wyfgl?da tak:
>
> #!/bin/sh
> echo "Loading ide-mod module"
> insmod /lib/ide-mod.o
> echo "Loading ide-probe-mod module"
> insmod /lib/ide-probe-mod.o
> echo "Loading ide-disk module"
> insmod /lib/ide-disk.o
> echo "Loading ext2 module"
> insmod /lib/ext2.o
[SNIP!]

obszedłem to kopiuj?c za pomoc? mc. niestety wtedy się sypie Cannot mount
root filesystem on 00:00...
--------------------
Niech zgadne, bootloder to grub?
Jesli tak to zamiast:
kernel /boot/vmlinuz root=/dev/hda1
wytarczy
kernel /boot/vmlinuz root=301
Inna sprawa ze idebus=33 mi olewa! :((
Dopisane w linuxrc:
insmod /lib/id-mod.o idebus=33
Powoduje "unresolved symbols" i nie montuje root'a.

pzdr
Stacho Pal