wątkowy Perl

Śro, 13 Wrz 2000, 18:50:43 CEST

On Wed, 13 Sep 2000, Jacek Konieczny wrote:
[..]
> Mnie się to nie podoba. Dla mnie np. (czywiście inni pewnie mają inne
> zdanie) obsługa IPv6 w apachu jest prawie tak samo potrzebna jak obsługa
> http :-). Ale na pewno bardziej niż mod_perl (inna sprawa, że mod_ssl by
> się przydał, narazie stunnel starcza).
> IMHO trzeba się postarać naprawić mod_perl i mod_ssl, a nie psuć apacha.

Dobra. Kto jest zainteresowany mod_perl i mod_ssl ?
ustalić trzeba co jest do posprawdzania i/lub kto już co posrawdzal lub
wie o tym co jest lub konkretnie nie jest przyczyną błędów.
To powinno być bazą do tego żeby spróbować w grupie zainteresowanych
porozdielać róne kawałki do wykonanai/sprawdzenai na możliwie większe
grono osób niż jedna.