kernel 2.2.17-2

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 21 Wrz 2000, 14:35:44 CEST

From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>

> Właśnie puściłem do przebudowania na i586 i i686 także w /test z
> rana zapewne bedą dostępne binarne pakiety. Na i386 jeszcze nie mam
> pewności czy wszystko się poprawnie buduje więc jeszcze nie puściłem na
> builder.
------------------------------------
Witam!
Wlasnie zbudowalem sobie pakiet na i386. Byl jeden maly ''bug''
w specu, ktory powodowal ze wylatywal z bledem.
W linii 486 kernel.spec jest cos takiego:

install $RPM_SOURCE_DIR/kernel-%{_target_cpu}-smp.config .config

jako ze niema pliku kernel-i386-smp.config to byl blad.
Dodalem powyzej tej linii: %ifnoarch: i386 ponizej %endif
i pakiet sie zbudowal, zainstalowal i qpa. :(((
Mianowicie system (experymentalnie) mam caly zainstalowany
na  reiserfs i sie nie chce podmontowac:
VFS: Cannot open root device 03:02
Kernel panic.......

Czyli jakby nie mial pojecia o reiserfs!!
Podczas kompilacji kernel jest paczowany na reiserfs
i ma obsluge wkompilowana na stale. :(((

pzdr
Stacho Pal