PHP dla nowicjusza.

Marek Kolczyk marekk w takt.takt.com.pl
Czw, 7 Wrz 2000, 15:29:35 CEST

> AFAIR to php mozna zbudawac rowniez bez tych dodatkowych pakietow
> (przelaczniki w configure)

Nie jest to takie proste, aby zbudować PHP ze speca wymagane jest mcrypt,
mcrypt z PLD wymaga libmcrypt-2.2.so.2 którego w PLD brak, ja dałem nodeps
ale czy to tak powinno być? PHP z test działa OK z indianinem w wersji
1.3.12-8 natoniast z v-9 niby start jest ok i nic więcej, prawdopodobnie
przeszkadza CFLAGS="-D_LARGEFILE_SOURCE -D_FILE_OFFSET_BITS=64"
Tak jest na moim hoscie.
Marek
marekk w takt.com.pl

polish  linux  distribution