line 12: Tag takes single token only: BuildRoot: (Hehehe!!!)

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Śro, 27 Wrz 2000, 19:57:30 CEST

On Wed, Sep 20, 2000 at 08:20:11PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
: Cześć,
:
: Po przejściu na 3.0.5 i rpm --rebuilddb
: sam rpm działa (tzn zarządzanie pakietami)
:
: Ale
: rpm -bb cokolwiek
: daje
: line XXX: Tag takes single token only: BuildRoot:
:
: Nie pamiętam żeby ktoś coś takiego meldował
: Jakieś pomysły?

No i znalazłem!
Otóż jakiś czas temu w .bashrc wstawiłem sobie:
echo "Przypominaj mi o pewnej pilnej sprawie"
(zwykle wstawiam takie przypominadła to .bash_profile, ale
to było bardzo pilne)

Zdziwilibyście się w ilu miejscach widziałem moje przypomienie.
To tylko świadczy o tym jak powszechne jest tandetne programowanie
z wykorzystaniem odpalania komend przez shell (system()).
(Nie mówię że sam tego nie stosuję ... ;) )

RPM też się na to nabrał przy wykonywaniu %(id -u -n)
stąd opisywany problem.

Rafał

:
: --
: Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/