Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Wto, 3 Kwi 2001, 19:15:36 CEST

On Tue, 3 Apr 2001, Michal Moskal wrote:

> Dobra Tomku, ja się poddaje. Powiedz jak to zrobić, żeby wg Ciebie
> było dobrze. Bo nie mam ochoty stać w miejscu z powodu kłótni o pierdoły.

Zaraz muszę wyjść ale za jakieś dwie godziny z hakiem postaram się dorobić
odpwooenie wstawki w Makefile.
Nie jestem za mocno zorientowany w tym w którym module to nalezy zrobić
więc zdecydujcie który moduł będzie służył do tego żeby kompletować to co
mniej więcej nakreśliłem.

Tak jak napisałem .. finalnie powinniśmy otrzymać moduł w którym wykonanie
"make" zrobi wszystko co trzeba, a "make install DESTRIR=</prexix>"
zainstaluje w katalogu do którego będzie możan podczepić resztę pakietów i
plików z indeksami pakietów.