pam_mail, ustawianie $MAIL

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 14 Kwi 2001, 14:21:44 CEST

On Fri, 13 Apr 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Był taki pomysł żeby zrobić to inaczej żeby pam_mail o ile znajdzie juz w
> środowisku zmienną $MAIL to zeby jej uzywało. Wtedy trzebaby tylko zadbac
> o to żeby pam_env było zawsze uzywane przed pam_mail.
> Wtedy wszelkiego rodzaju przestawienia maidir <-> mailbox sprowadzałyby
> się do grzebnięcia w /ets/security/pam_env.conf.
> Po przeróbcie jeszcze procmaial na używanie PAM w zasadzie chyba byłby
> komplet.

Jeszcze zeby waszystkie MUA domyslnie korzystaly z $MAIL, zeby
wyrzucic /etc/profile.d/qmail.* z pakietow qmaila, zeby fingery
wiedzialy gdzie lezy poczta danego usera itp. Co z *biff/comsat?

Juz kiedys postulowalem zrobienie wpisu MAIL= w /etc/sysconfig/system
ale widze ze to nie przeszlo....

A wystarczyloby: MAIL=Mail/Maildir/ - poczta w formacie Maildir
w kat. $HOME/Mail/Maildir u kazdego usera, MAIL=Mail/mbox
- mailbox w $HOME/Mail/mbox, MAIL=/var/mail/\$USER - poczta w /var/mail
we wiadomym formacie. I potem niech pam_mail,finger,procmail i aktualne MTA
stamtad bierze gdzie ma byc poczta w systemie.

M.

PS. Troche dziwny moment na rewolucje z libreadline.... mam nadzieje
ze wszytsko szybko wroci do normy....
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-