configure

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 23 Kwi 2001, 20:21:07 CEST

On Mon, Apr 23, 2001 at 08:12:33PM +0200, Igor Truszkowski wrote:
> Zabrałem się za budowę pakietu pewnego programu i właśnie piszę speca,
> ale stanąłem przed dylematem: nie ma tam typowego skryptu autoconfa,
> lecz napisany przez autora configure-interaktywny ;-) Podczas
> konfiguracji przed kompilacją trzeba odpowiadać na pytania.
> I teraz nie wiem jak to rozwiązać, aby było elegancko. Po prostu
> wstawić './configure' do %build i przy budowaniu odpowiedzieć na
> tych kilka pytań (ale to zatrzyma proces budowania wielu pakietów
> hurtem), czy skonfigurować go pod wymogi dystrybucji, zrobić
> patcha a później od razu 'make', czy może jeszcze inaczej?
Ja robilem to ostatnie. Bo rozwiazanie w postaci
./configure <<EOF
yes
yes
dupa
yes
EOF
Jest moim zdaniem bez sensu.
Oczywiscie najlepiej bylo by zrobic to tak zeby przerobic na wsparcie dla
am/ac ale bzzzzzzzzzz to czasem sporo pracy.

Pozdrawiam
Lukasz
--
Łukasz Dobrek