ipv6 enabled (bylo: Kto zepsul Postfixa? :)

Wto, 21 Sie 2001, 18:21:40 CEST

Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl> writes:

> apt-get (odmawia wspolpracy jak host z pakietami ma w dns A i AAAA),
W tym zapewne podłubię bo mnie interesuje chodzący po v6 apt.

> qmail (nie chce dostarczac poczty do MX co ma A i AAAA)
Tu może baggins?

> wget (nie "przeskakuje" na v4 jak ftp ma A i AAAA)
Tutaj trzeba wziaść nową łatkę z KAME (ftp.kame.net/pub/kame/misc) dla
wgeta 1.7. Niestety w niej też chyba będzie ten sam krzak co i w
aktualnej.

> na ircu jeszcze mi ktos zglaszal podobny problem z ncftp,
Być może jw choć ostatnio nie było zmian w cvsie kame dot. ncftp.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/