Problemy z builderem?

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Pon, 3 Gru 2001, 18:12:41 CET

On Sun, Dec 02, 2001 at 04:36:20PM +0100, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:
> *[root w pa66 SPECS]# ./builder -bb XFree86-driver-nvidia.spec
> cvs update: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or directory
> cvs [update aborted]: no repository
nie masz repozytorium SOURCES :)
ja zawsze robie tak ze bedac w ~/rpm sciagam np
cvs get SOURCES/anacrontab
(lub jakis dowolny plik z SOURCES) i w tym momencie tworzy on mi katalog
SOURCES/CVS i cale smieci w nim i wsio gra.
Co nie zmienia faktu ze przydalo by sie automatyczne tworzenie czegos
takiego przez ./builder...