mozilla i autoconf

Pon, 3 Gru 2001, 18:28:11 CET

On Mon, 3 Dec 2001, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> mozilla używa A-Z w argumencie grepa podczas konfiguracji.
>
> To według Single Unix Spec jest nieprzenośne i przy polskich locale
> rzeczywiście nie działa jak trzeba.
>
> Nowy autoconf generuje skrypty bez tego błędu. Ale nie mogę regenerować
> pliku configure mozilli, bo autoconf zgłasza błędy (undefined macro:
> _m4_divert_diversion). (Żeby było zabawniej, aclocal i automake też
> nie działają - to tutaj akurat nie ma znaczenia.)

Ten rodzaj błędów zewiązany jest z pewnym błędem w zasobach aclocal.
Poprawek tego typu błędów mamy multum i polegaja one na zastapieniu

define(MACRO_NAME,
czy:
AC_DEFUN(MACRO_NAME,

na:

define([MACRO_NAME],
czy:
AC_DEFUN([MACRO_NAME],

Tego typu skąłdnię łyknie takze staty autoconf. Tyle że nowy jest tu
bardziej restrykcyjny. Po poprawieniu tego powinno dać się to
przegenerować.