okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 3 Gru 2001, 18:45:42 CET

On Mon, Dec 03, 2001 at 04:49:49PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 3 Dec 2001, --s+ wrote:
> [..]
>
> No właśnie gdzie szukać listy zmianw w samym xchacie ? i dlaczego miałaby
> być taka lista w commit logu speca ?
Nie cała lista, ale powód upgradu przed PLD-1.0.
Wystarczyło dopisać:
"(security fix)", "(this one compiles)", aleb coś w tym rodzaju.
Wtedy chyba nawet --s+ nie będzie się miał czego czepiać.
I będzie naprawdę widać czemu zmiany służą, więc i czy naprawdę zbliżamy
się do PLD-1.0.

Pozdrowienia,
        Jacek

PS. do --s++: