iptables

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Czw, 6 Gru 2001, 18:00:29 CET

czwartek,  6. grudzień. Stacho Pal pisze:

> Powtórzę swoje pytanie:
> "Przyznam że nie bardzo wiem do czego może się przydać
> i gdzie/po co można go podpiąć??"
well.. jak dla mnie to jest przyjemne narządko niezależne od
rodzaju użytego softu. przynajmniej w założeniach, bo niestety
brak mu paru rzeczy, żeby mógł zastąpić ręczne regułki. a to, co
nazywasz niezrozumiałym -- mnie się wydaje zupełnie intuicyjne
i prostsze od wyszczególniania wszystkich parametrów przy każdej
komendzie.

pytałem o opinię -- dostałem, dziekuję :-)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}