2.2.20 STABLE

Pią, 7 Gru 2001, 23:29:31 CET

On Fri, 7 Dec 2001, Jakub Bogusz wrote:
[..]
> lm_sensors jest jako oddzielny pakiet i nie ma IMO sensu go pchać do
> kernel.spec; podobnie bttv.
> Jeśli chodzi o trzy pierwsze - nie wypowiadam się, bo używam raczej 2.4 :)

Pod czaska jakiś czas temu urodził mi się plan rozpoczęcia prac nad czymś
co roboczo nazywałoby sie megapatch do 2.2.20. W patchu tym byłyby
integrowane różne kwałki roszerzeń jakia walają się po różnych kontach
sieci. Pierwszym elementem planu jest zintegrowanie w taki patch tego co
już mamy (wystarczy na pocżatek) i to zrobić moążna w patrenaście minut.
Potem info o czyms tamiem miałoby sie pojawić na k-l po to żeby spróbiwać
pozyskać innych do prac nad integracja różnych kawałków kodu które nie
interferuja w dziedzinie stabilości reszty (bo są to dość autonomiczne
kawałki). Możnaby tu spróbiować zintegrować min.  lm_sensors i bttv .. co
przy okazji rozwiązałoby budowanie modułów smp/up w jednym pzrebiegu
(czego widać robić nikomu isę nie chce w tym co mamy :) Ergo: byłoby to
upieczenie conajmniej kilu pieczeni przy jednym ogniu:
 - z lekka reklama PLD (i PL także),
 - rozwiąznie budowania modułów w weresjach up/smp w jednym pzrebiegu i
   trzymanie integralnosć zestawu modułów przy zmianach z wersji/rel na
   wresję/rel pakietów
 - potencjalnie moząliwość pozyskanie dalszych soób do prac nad PLD ale
   tym razem raczje z zagranicy :)
 - lepsze wytestowanie tego zestawu patchy jaki mamy w środowiskach innych
   niż to jakie zapewniaja pakiety jakie mamy co potencjalnie poeinno
   lepiej wpłynąć na to co beziemy udosepnaić w postaci pakeitów
   wynikowych,
 - zmniejszenie nakładów pracy na dalsze konserwowanie 2.2.
   Tutaj niewielkim kosztem mozę by sie okazało że kolejna wersja kernela
   bęzie zawierać tylko jeden patch .. megapatch w kolejnej wrersji :)

Jeżeli to ładnie nakręcić i dołożyć od tego jeszczejakąś lisę dyskusują
(Serek .. chyba nie miałbyś nic pzreciwko czemuś takiemu ? :) to
niewielkim wusiłkiem początkowycm będzie można nakręcić swego rodzaju
perpetum mobile lub kamyk tóry niewątpliwie mieć nbezie szanse na to żeby
toczyć sie niemal samoistnie przez jeszcze dosć długi czas .. z korzyscia
nie tylko dla nas :_)

Powyższe wymagać będzie jeszcze pro forma skontaktowania się z autorami
patchy jakie mamy z ładnym wyjaśnieniem co sfabrykowaliśmy z prośbą o
możliwe uwagi na tenmat tego co powstało, a co zintegrowaliśmy i czy nie wymaga
to jeszcze jakis poprawek które te osoby mają w zabnadrzu, a które nie
zdązyły jeszcze udosepnić publicznie.

Do szczęścia brakować jeszcze będzie podziału pakeietu kernela na grupy
modułów (co byłoby dobre do wdrożenia nawet bez zabierania się za patch
mp).

Tak czy inaczej dzimi powiedział że wstępnie plan mu się raczje podoba :)
i że mógłby spróbować zajać sie "nadzorem" nad tego typu pracami. Myślę że
też w gronie osób jakie pracują nad PLD znajdą się osoby które choć w
niewielkim stopniu coś by tu pomogły (?).