gcc i libstdc++

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 20 Gru 2001, 12:13:00 CET

On Thu, Dec 20, 2001 at 12:09:56PM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:
> nie powiem NIE, poniewaz nie jestem pewien. Sadze jednak, ze nie powinno
> byc problemow (wiekszych ;) z kompatybilnascia wstecz...

Między 2.10 a 2.92?
_zawsze_ od kiedy pamiętam były takie problemy przy zmianie wersji gcc
na cyfrze wcześniejszej niż ostatnia.
libstdc++-v3 jest niekompatybilne z 2.10, jeżeli 2.92 to snapshoty v3
to...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/