ucspi-tcp i qmail

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 30 Gru 2001, 13:36:27 CET

On Sun, 30 Dec 2001, --s+ wrote:

> --->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl>:]

> Ale przeciez nie trzeba wykorzystywac obowiazkowo tcpservera, sama jego
> obecnosc w filesystemie chyba nikomu nie zawadzi?

Ale po co ma byc jak nie jest potrzebny?
Po co wiazac na sile z nim qmaila?
Tyle zesmy w PLD walczyli z niepotrzebnymi zaleznosciami....

Ja bym tcpservera potraktowal jak kazdego innego inetd i juz.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-