Jajko 2.4.0

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 2 Sty 2001, 14:39:00 CET

[wtorek, 02 styczeń 2001], Blizbor napisał(a):

> Pytanie w temacie 2.4:
> w moich instalacjach chodzi ok, lecz ludzie (z isp-linux) skarza sie,
> ze w kernelu 2.4 zle dziala ppp - czy ktos z Was to zaobserwowal ?

Tak, i to bardzo boleśnie. Coś się wali w kompresji Van Jacobsena.
Taki eksperyment:
- weź jakiś serwer stojący na 2.4.0*
- dowolny klient (choć najlepiej widać to na Win)
- dialup TPSA (0202122)
- wdzwoń się i spróbuj wykonać ftp <serwer na 2.4>

Efekt jest taki że głupi ls trwa 30-90 sekund. Jak mi się to pojawiło
pod linuksem to w logach (na kliencie) miałem coś w stylu
"VJ Compression error". Po wyłączeniu VJ, wszystko wraca do normy.

Janek