Jajko 2.4.0

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pią, 5 Sty 2001, 11:37:18 CET

Przychodzi Lukasz Trabinski do lekarza i mówi:

>                ^^
> Ojej, ładnego byka strzeliłem... To już się więcej nie powtórzy.
> Może ten angielski nie jest taki zły? :)

prosze tylko nie to - juz po polsku powoli staje sie coraz trudniej was
zrozimiec ;>>> a jak wszysce przeja na angielski, to juz kompletnie nic nie
bede czail... szczegolnie jak ktos bedzie probowal wytlumaczyc cos, co i po
polski trudno zrozumiec...

PS. ;>>
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )