instalacja i kernel

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Pią, 12 Sty 2001, 06:35:13 CET

Witka lista,

  niestety później zauważyłem że jest jak opisał kolega:

  standardowo jądro instaluje zły initrd (za pierwszym razem robiłem
  sam teraz zaufałem kłoczkowi ;) )

  Initrd z instalki na jakies 250 kb, a jak zrobiłem sam to ok 350.
  Nie wiem czego tam instalka nie wkłada. Ale czegoś brakuje.

  Zaznaczam ze fstab jest taki sam nie ważne czy robię ja czy automat.

  I używam tylko geninitrd

  ???

  Inaczej jest jak było już tu pisane

  kernel panic

kmod: nie może zamontować  block-major-3

--
Pozdrowionka,
 Marcin

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt