Drukarki na Windzie

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 16 Sty 2001, 15:32:24 CET

On Tue, 16 Jan 2001, Stacho Pal wrote:
> Czy uzywa ktos takiego ukladu, tzn. PLD (samba , LRPng)
> i drukuje na drukarce podlaczonej do komputera z winda?
> W dokumentacji do samby na taka okolicznosc polecaja
> skrypt smbprint, ktorego brak w sambie PLD.
> Jaka zalecalibyscie metode (standartowa dla PLD ;))
> na rozwiazanie powyzszego problemu??
smbprint to jest skrypt, który tak naprawdę otwiera zasób z parametrem
-P (AFAIR), a potem robi "put plik".
Jest to o tyle kiepskie rozwiązanie, że wcześniej trzeba zrobić całą
obróbkę pliku, i wkładać do kolejki od razu plik w formacie drukarki.
/me ma w domu windrukarke, więc wykorzystałem stojącą obok Windę,
postawiłem na niej lpd (takie po TCP/IP), i kazałem mu wszystko wysyłać
do ghostscripta do obróbki.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...